מזווית אחרת
ניהול מכירות בתקופה של אי וודאות – Fight or Flight
בתקופות של חוסר ודאות, מנהלי מכירות מתמודדים עם אתגרים חדשים ונדרשים לאמץ גישות וכלים חדשים כדי להבטיח שהצוות יישאר ממוקד, מחובר ומונע לעמידה ביעדים.
סדנת השירות הייתה מעולה – אבל בפועל כלום לא השתנה?
מה הפעולות שניתן לבצע בארגון כדי ליישם בעבודה השוטפת את הידע שנרכש בסדנה? וכיצד יישום נכון של סדנת שירות יכול לסייע בשימור עובדים ובחיזוק הקשרים
שירות לקוחות מצוין: הצעד הבא לשיפור ושימור
תחרות גוברת, דרישות גבוהות מצד הצרכנים, והמעבר לניהול לקוחות מבוסס נתונים מדגישים את הצורך בניהול איכותי של שירות הלקוחות. שירות לקוחות איכותי לא רק מסייע
האולימפיאדה – השראה לפיתוח מנהיגות בארגונים
תקופה זו, בה נערכים המשחקים האולימפיים, מספקת הזדמנות להצצה לעקרונות המרכזיים המאפיינים את הספורטאים הנתפסים כמודלים לחיקוי של נחישות, התמדה, הצלחה, עבודה קשה, הישגיות, הצגת
Vmark מוקד של ידע בעולם המוקדים
אמוץ דקל, מנכ”ל Vmark בראיון שפורסם ב- The Marker Labels
מוקד שירות דיגיטלי – האם מתאים לארגון שלך?
המעבר לשירות דיגיטלי הוא מהלך נדרש עבור כל ארגון המעוניין להתפתח ולהעמיק את פעילותו העסקית. השירות הדיגיטלי מאפשר הזדמנויות עסקיות חדשות לצד חיסכון משמעותי בעלויות.
10 עקרונות למתן שירות איכותי
איכות השירות היא פונקציה של הפער בין ציפיות הלקוח לחוויה שלו בפועל. המטרה שלנו להתעלות מעל הציפייה של הלקוח ובכך לייצר שירות WOW. ריכזנו עבורכם
בין פילים, נמלים וניהול זמן
מתי בפעם האחרונה עצרת לחשוב באילו משימות כדאי להשקיע? מה יקדם אותי? התפיסה של פילים ונמלים מעודדת אותנו להסתכל קדימה, מעבר למשימות היומיומיות הדחופות אלא