סדנאות שירות ומכירה למוקדים

שיפור השירות והגדלת המכירות

בהתבסס על הידע הרב שנרכש לאורך השנים בליווי ארגונים מסוגים שונים, פיתחנו מערכי הדרכה מותאמים למוקדים לשיפור השירות, המכירות ולפיתוח מנהלים.

הקורסים הסדנאות שלנו להכשרת צוותי שירות ומכירות מותאמים לכל ארגון בהתאם לצרכים,לשפה ולתרבות הארגונית של הארגון ולאופי הפעילות שלו. 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הסדנאות משלבת ידע פרונטאלי, דיון ותרגול באמצעות סימולציות, תוך מתן דגש על טקטיקות וכלים מעשיים ובשיתוף מלא של משתתפי הסדנה. 

במהלך הסדנאות משולבים תכנים מקוריים וחדשניים, המועברים בצורה חווייתית ואפקטיבית התורמת לשיפור השירות והמכירות. הסדנאות מועברות על ידי מיטב המאמנים בארץ, המחזיקים כולם בניסיון מעשי עם הצלחות מוכחות בעולמות השירות והמכירות.

 

סדנאות שירות

הסדנאות עוסקות בפיתוח מיומנויות השירות של נותני השירות באמצעות מתן ידע וכלים מקצועיים ליישום בפועל. במסגרת הסדנה נעסוק בתפיסות שירות, במשמעות השירות הפנים ארגוני עבור העובד, בדרכים למתן שירות איכותי,
טיפול בהתנגדויות לקוח ועוד. 

מטרות הסדנה

ביסוס ופיתוח תודעת השירות בקרב נותני השירות. 

הקניית מיומנויות של מתן שירות איכותי ואפקטיבי.

בין נושאי הסדנה

  • זה מתחיל מבפנים – הלקוחות הם אנחנו.
  •  כלים לחיזוק השירות הפנים ארגוני. 
  • שפת שירות – מילים מקדמות מול מילים מעכבות. 
  • תקשורת אפקטיבית – שיפור יכולת העברת מסרים ללקוח “פנימי” ו”חיצוני”.
  • כלים יישומים ליצירת חווית לקוח ומתן שרות WOW.
  • טיפוסים שונים של לקוחות.
  • התאמת סוג התקשורת ואופן נתינת השרות לסגנון הלקוח.
  • ניהול כעסים והתמודדות עם מצבים “לא נעימים”.
  • סימולציות של מתן שירות – על פי סיטואציות אמיתיות מהשטח.

סדנאות מכירה

סדנאות המכירה של Vmark מתמקדות בתהליך המכירה על כל שלביו.
הסדנאות עוסקות בבניית תפיסת המכירות של אנשי המכירות, חיזוק מיומנויות המכירה, בירור צרכים מוכוון מכירה, הצגה נכונה של המוצר בדגש על תועלות ללקוח, סגירת עסקה, טיפול בהתנגדויות ועוד. 

מטרות הסדנה

הגדלת היקף המכירות.

הקניית תפיסות, כלים ושיטות למכירה. 

בין נושאי הסדנה 

  • מהי מכירה – הבנת המהות מאחורי המכירה.
  • זיהוי מחסומים פנימיים שעוצרים אותנו בתהליכי המכירה ואיך ניתן לשנותם.
  • בניית אסטרטגיה ושיטת מכירה אפקטיבית.
  • טכניקות לשאילת שאלות מעוררות צורך.
  • התאמת המסר ובניית הצעת ערך.
  • התאמת סגנון המכירה לסגנון לקוח.
  • זיהוי וטיפול בהתנגדויות לקוח.
  • תרגול וניתוח סיטואציות אמיתיות מהשטח.

צור קשר לפרטים נוספים