לקוחות מספרים

"דנית היקרה, גם ממרום גילי וגם לאחר 12 שנות עבודה במוקד, השכלת להאיר את עינינו בכלל ואת שלי בפרט בנקודות חשובות. נראה שכאשר אתה נמצא בעשייה היום יומית ואתה חושב ובטח בעצמך שאתה מנהל את המוקד הטוב ביותר ואז.... הצלחת להאיר בחוכמה ובמקצועיות את עינינו בנקודות תורפה שהושרשו אצלנו במערכת. לקחנו ברצינות את הכלים שנתת לנו והתחלנו להשריש אותם במוקד ואכן הדבר כבר בא לידי ביטוי. השארת אצלנו טעם לעוד מנה גדושה ועוד כלים לשיפור רמת השירות!"

אריה אוחיון

מנהל המוקד העירוני אשקלון

"הבנקאים בסניפים עוברים באופן שוטף אימון מכירות אחד על אחד על ידי צוות המאמנות של וימרק.
שיטת האימון של וימרק מעצימה את העובדים ומביאה לשיפור מתמיד במיומנויות מכירה פרונטאלית וטלפונית.
מנהלי הסניפים מבקשים שוב ושוב לקבל עוד אימונים של וימרק - זה הסימן הטוב ביותר להצלחת התהליך..."

שרית דור

מנהלת שיווק, הבנק הבינלאומי

"במסגרת תהליכי הכשרה והטמעת שגרות עבודה מכירתיות בבנק, עברו עובדי הסניפים אימון מכירתי אישי ע"י מאמנת של וימרק בעלת ידע רב ויחסי אנוש מעולים. התהליך כלל תצפית והאזנה לאינטראקציות עם לקוח, מישוב ומתן כלים מכירתיים בהתאם לאופיו, כישוריו ויכולותיו של כל בנקאי. התהליך היה מוצלח מאוד והביא לשיפור המצופה ואף מעבר לכך…"

ענבר אלוני

ס. מנהל מחלקת שיווק ומכירות , בנק מסד

"תודה לחברים מ-vmark על שיתוף פעולה פורה בקורס פיתוח מנהלים. התקופה המאתגרת דרשה מאיתנו לאורך כל הקורס להיות עם אצבע על הדופק, לשנות תכנים, מיקומים, קפסולות וכו ואתם לאורך כל הדרך הייתם קשובים גמישים ובעיקר יצירתיים. תודה רבה ליונית המנחה האלופה שידעה לייצר חיבור בין התאוריה לפרטיקה, אין כמוה! מקווה להמשכי פעולה מוצלחים לפחות כמו קורס זה..."

דרור פרץ

מנהל משאבי אנוש, שחל טלרפואה

"קורס מקצועי, עינייני ובעיקר מעשיר. תודה לדנית ויונית על המקצועיות והזמינות. אין ספק שזו הייתה חוויה ולגמרי מעצימה."

חיה יחזקאל

מנהלת משמרת במוקד וולסטריט

"ממליץ בחום על קורס ניהול מוקדים בVmark חוויה עשירה בידע וכלים לניהול. דנית ויונית תודה ענקית."

שלומי לוי

מנהל מוקד תמיכה, ויצ”ו

''אולגה הוסיפה לעובדים כלים משמעותיים, הרחיבה את נקודת מבטם על הלקוח ושיפרה להם את יכולת השירות והמכירה מול הלקוחות.

אציין שאולגה השתלבה בחינניות בין העובדים בסניף ותהליך הלמידה והחניכה היה ידידותי לעובדים ולא "מאיים" והשתלב להם תוך כדי העבודה.

הסיכום שהעבירה (גם בשיחות הסיכום שערכנו בסניף) פוגע במדויק בחוזקות ובחולשות של כל עובד ומכוון לשיפור וייעול...שמח שעשינו את המהלך"

אריאל טיימנס


מנהל סניף אריאל הבנק הבינלאומי אוצר החייל

"רוצה להמליץ בחום רב על קורס שנותן הרבה יותר מכלי ניהול מוקד. הקורס מכיל הרבה מעבר לכלי ניהול רגילים שאנו פוגשים ביום יום ונותן לנו כמנהלים להסתכל על החיים בצורה שונה. הכלים שיצאתי איתם מהקורס הם כלים שאקח איתי לא רק לעבודה אלא לחיי הפרטיים להתמודדות עם בעיות כאלה ואחרות שאולי אפילו לא שמתי לב אליהם לפני. רוצה לציין כי המנחות דנית ויונית מעבירות את התכנים בצורה מעניינת , משתפת ומכילה.

מרינה סלוצקי

מנהלת מוקד שירות בחברת מאר מרכזים לאיבחון רפואי בע”מ

"דנית ויונית המקסימות! תודה על קורס מושקע, מלמד, מהנה ומשמעותי. ממפגש למפגש נהנתי ונקשרתי יותר- כבר מתגעגעת! כמובן שממליצה בחום!!!"

מאל לוי קרסקס

מנהלת מוקד שירות בחברת Storenext

"צוות יועצי הלימודים של להב עבר סדנת מכירות של 2 מפגשים בוימרק שהתמקדה במיומנויות מכירה טלפונית. הסדנה העניקה לצוות היועצים כלים מעשיים וטכניקות מכירה יעילות ותרמה רבות לשיפור התוצאות. ברצוני להודות למאמנת המכירות דנית שהעבירה סדנה מוצלחת שהותאמה במיוחד לשיחת המכירה המורכבת והייחודית של להב..."

ענת בלושטיין

סמנכ”ל פיתוח עסקי, להב פיתוח מנהלים, אוניברסיטת ת”א