קמפיין בחירות

 

מוקד טלמרקטינג הוא הכלי המרכזי העומד לרשותו של מטה בחירות המעוניין לבדוק את עמדות המצביעים הפוטנציאליים, לצבוע את התומכים ולסנן את המתנגדים.

פעילות טלמרקטינג נכונה משתלבת עם הקמפיין הפרסומי ועם מערכות לניהול מאגרי מידע.

קמפיין בחירות יעיל מתבסס על ניהול מדויק של מאגר התומכים, פנייה חכמה ומתוזמנת לקהל המתבלטים וכמובן המרצה של התומכים להגיע לקלפי ביום הבחירות – כל אלה מתאפשרים באמצעות פעילות טלמרקטינג אפקטיבית.

VMARK מתמחה בהפעלת מערך טלמרקטינג כחלק מקמפיין בחירות ומציעה פתרונות מגוונים לכל אחד משלבי הקמפיין:

  • צביעת ספר הבוחרים – פנייה לקהל מצביעים רחב ככל האפשר בשיחה קצרה ביותר שמטרתה היא צביעה ראשונית של ספר הבוחרים לפי תומכים-מתלבטים-מתנגדים.
  • סקר מצביעים – ביצוע סקרים במהלך הקמפיין בקרב קהל המצביעים הפוטנצאילי לצורך איתור מגמות ולצורך הבנת עמדות המצביעים ביחס להתבטאויות ופרסומים של המועמד.
  • שכנוע מתלבטים – פנייה מכירתית באופייה לקהל שסומן כמתלבט בשלב הצביעה, באמצעות מספר מצומצם של מסרים עיקריים שמטרתם לשכנע מתלבטים.
  • תזכור התומכים – כשבוע לפני יום הבחירות תתבצע פנייה נוספת לכל המצביעים שסומנו כתומכים בשלב הצביעה לצורך תזכור של מועד הבחירות ומיקום הקלפי.
    תוצאות השלב הזה הן האינדיקציה הטובה ביותר למידת התמיכה בפועל הצפויה ביום הבחירות.
  • המרצה ביום הבחירות – פניות קצרות וממוקדות לתומכים ולמתלבטים בלבד ביום הבחירות להמרצה להגעה לקלפי.

צור קשר