ניהול מוקד טלפוני ומכירות

צור קשר

קורס ניהול המוקדים של וימרק הוא אימון מנהלים מעשי שנועד להכשיר מנהלי מוקדים ולתת בידיהם כלים אופרטיביים על מנת שיוכלו לבצע את תפקידם בצורה המקצועית ביותר.

הקורס מתמקד ברכישת מיומנויות לניהול אפקטיבי של מוקד טלפוני ובדילמות יומיומיות שמעסיקות את מנהלי המוקדים.

הקורס מעניק ידע נרחב בשיטות ניהול מתקדמות ומועבר ברובו כסדנה מעשית עם מגוון התנסויות חווייתיות.

מטרות הקורס

  • הקניית ידע וכלים פרקטיים ליישום מיידי במוקד
  • פיתוח יכולות אישיות ומקצועיות הנדרשות לניהול מוקד
  • רכישת מיומנויות ניהול חדשות ושכלול מיומנויות קיימות.

קורס ניהול המוקדים של וימרק מתבצע בשלושה מסלולים שונים:

יסודות ניהול מוקדים – מיועד למנהלי מוקדים בתחילת דרכם או מנהלי מוקדים קטנים ללא דרגי ביניים. הקורס מעניק כלים מעשיים להתמודדות עם הניהול השוטף של המוקד – ניהול נציגים ברמה האישית והמקצועית, ניהול ותפעול משמרת, הכשרת עובדים חדשים ושימור עובדים איכותיים, ניהול זמן של המנהל ועוד.  לפרטים נוספים

ניהול מוקדים בכיר –  מיועד למנהלי מוקדים מנוסים המעוניינים להתפתח ולהתקדם בתפקידי ניהול כמסלול קריירה.  הקורס מעניק כלים מעשיים לבניית תכניות עבודה ואסטרטגיה ניהולית למוקד, ניהול המוקד כיחידת רווח והפסד עצמאית, שיטות ניהול של מנהלים בדרגי ביניים, היכרות עם טכנולוגיות מוקדים חדשניות והקניית תפיסות ניהול עסקיות למוקד כבסיס להמשך הקריירה בתפקידי ניהול בכירים. לפרטים נוספים

ניהול מוקדים מותאם ארגון – מיועד לארגונים המפעילים מספר מוקדים פנימיים או חיצוניים ומעוניינים ליצור שפת ניהול משותפת, תהליכי עבודה אחידים ויצירת שדרת ניהול איכותית להווה ולעתיד של הארגון. תהליך הפיתוח ומודל ההדרכה ייבנו באופן ייחודי לארגון לאחר הבנת הצרכים והמטרות של הארגון ובשיתוף פעולה מלא עימו. לפרטים נוספים