קהל היעד:

1.      מנהלי מוקדים בתחילת דרכם או מנהלי מוקדים קטנים ללא דרגי ביניים.
2.      עובדים המעוניינים לסלול דרכם לתפקיד ניהולי במוקד.
3.      כלל המנהלים המעוניינים לקבל כלים ולשפר את מיומנויות הניהול שלהם.

תנאי קבלה:

ניסיון של שנה לפחות בתפקיד ניהולי במוקד טלפוני ( ניהול משמרת/ניהול צוות/ניהול מוקד)

משך הקורס:

40 שעות אקדמאיות-  סה"כ 8 מפגשים בני 5 שעות.

נושאי הקורס:

  • תפיסה ניהולית  – הכרת סגנונות ניהול,  תפקידי המנהל , תפיסת התפקיד הניהולי במוקד טלפוני.
  • אפקטיביות ניהולית –  תעדוף משימות, בניית שגרות ניהול, יצירת תוכניות עבודה, ניהול זמן.
  • המשאב האנושי- דילמות בניהול כוח אדם במוקד ודרכים לפתרונן, דיני עבודה מרכזיים , מודל IPRO לשימור עובדים.
  • סדנאות פרקטיות – סדנאות משוב, העברת תדריכים, בניית ישיבת צוות ועוד…
  • סיור לימודי במוקד מוביל וחדשני.

לקבלת התוכנית המלאה ולפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ויועץ מטעמנו ייצור עימך קשר