קורסים וסדנאות נוספים

הקורסים וסדנאות המכירות של Vmark מיועדים לארגונים וחברות המעוניינים בשיפור מיידי בתפוקות של אנשי המכירות.

קורס המכירות מותאם לעולם התוכן של הארגון, לדרישותיו ולצרכיו ונבנה בשיתוף עם הארגון.

הסדנאות מועברות על ידי מנחי Vmark, כולם בעלי ניסיון מעשי בשירות ומכירה בנוסף לניסיונם העשיר בהעברת סדנאות והדרכות.

רשימת הקורסים והסדנאות:

קורס מכירות – אימון מכירות המתמקד במתן כלים להפיכת איש המכירות לאיש מקצוע. הקורס יעסוק בין היתר בהכרת סגנונות לקוח שונים, שיטות מכירה שונות והתאמה ביניהם. בנוסף , יעניק הקורס מיומנויות מכירה שונות כגון: הצגה עצמית, יצירת קירבה עם הלקוח, העברת מסרים אפקטיבית, טכניקות לניהול מו”מ, טכניקות לטיפול בהתנגדויות , טכניקות לסגירת עסקה, ועוד.

קורס שירות – קורס מעשי המכשיר את נותני שירות לייצר שביעות רצון לקוח בהתאם לצרכי הארגון. הקורס יעסוק בין היתר במיומנויות שונות כגון: התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח, הובלת שיחת שירות, טיפול בהתנגדויות שירות , שימור לקוח, הוצאת לידים, שירות מוכר, ועוד.

סדנת שירות מוכר – בכל מקום בו יש אינטראקציה בין אנשים מתבצעת מכירה בין אם באופן מודע או לא. אירגונים רבים זיהו את הפוטנציאל במפגש בין איש השירות ללקוח למינוף המכירות שלהם והפכו את השירות שלהם לשירות מוכר. הדרכת שירות לקוחות תצמצם את הפער התפיסתי בין שירות ומכירה בקרב נותני השירות ולאמן אותם להפוך שיחת שירות לשיחה עם פוטנציאל מכירתי.

סדנת טיפול בהתנגדויות – התנגדויות לקוח הן חלק משיחת שירות או מכירה – כאשר הלקוח מביע התנגדות הוא מעורב. בסדנא נעסוק בזיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח ובמתן כלים להתמודדות עם תלונות והתנגדויות שעלו בשיחה, נלמד להכיר סגנונות לקוח ודרכי תגובה לכל סגנון, נבחן ונתרגל דרכים אפקטיביות לקדם שיחה איכותית ועוד.

 

סדנת עמידה מול קהל והעברת מסרים – בעולם העובדה מנהלים נדרשים לבטא עצמם מול אנשים- במסגרת דיונים, ישיבות צוות, תדריכים, משוב וכדומה. סדנא זו תעסוק בדרכים פרקטיות לשיפור הבטחון והיכולת לעמוד מול קהל. נלמד על רטוריקה, שפת גוף, שיפור התדמית והעצמת הבטחון. בנוסף נלמד דרכים אפקטיביות להעברת מסר.

סדנת ניהול מו”מ – ניהול משא ומתן אפקטיבי הוא כלי הכרחי לצורך השגת מטרות עסקיות. הסדנא תקנה למשתתפים מגוון כלים לשיפור מיומנויות ניהול המשא ומתן. הסדנא תכלול גישות מתקדמות לניהול מכירות ומשא ומתן, יחד עם כלים פרקטיים הכוללים התנסויות מעשיות מעולם התוכן של המשתתפים.

 

סדנת מכירות ושימור לקוחות  – בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה, גוברת החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון. הסדנא תעסוק בחווית הלקוח, דרכים ליצירת נאמנות לקוח, מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.

סדנת ניהול זמן – שגרת היומיום של העובד מורכבת ממספר רב של משימות ומטלות . העומס הרב עשוי להוביל לירידה בתפוקות של העובד או לחילופין באיכות ביצוע ירודה. סדנת ניהול זמן תעסוק במתן כלים לניהול יעיל של משימות, קביעת סדרי עדיפויות תקינים, דרכים להתמודד עם “גזלני זמן” ועוד. תכני הסדנא והתרגולים יילקחו מעולם התוכן של המשתתפים בה.

 

סדנת כישורי ניהול – במציאות העסקית הדינמית נדרשים מנהלים להתמודד עם אתגרים רבים. התנהלות מוצלחת מצד המנהל נשענת על כישורים של הקשבה, מתן משוב, ניהול קונפליקטים, ניהול משא ומתן ועוד. הסדנא תקנה למשתתפים כלים מעשיים לשיפור מיומנויות וכישורי הניהול שלהם. הסדנא כוללת התנסויות מעשיות, תרגולים וסימולציות מעולמות התוכן של המשתתפים בה.

 

סדנת מיומנויות משוב – הסדנא תתמקד בכל האספקטים של מתן משוב מקדם. הסדנא תעסוק בחשיבותו של המשוב עבור נותן ומקבל המשוב, בנייית הסטינג ודרכים לבניית משוב אפקטיבי, טיפול בהתנגדויות שעשויות לעלות במסגרת מתן משוב, שימוש במשוב כאימון מכירות ועוד.

צור קשר