קורסים לארגונים

מגוון רחב של קורסים וסדנאות במכירות שירות וניהול!

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הקורסים וסדנאות המכירות של Vmark מיועדים לארגונים וחברות המעוניינים בשיפור מיידי בתפוקות של אנשי המכירות והשירות. 

הקורסים מותאמים לעולם התוכן של הארגון, לדרישותיו ולצרכיו ונבנה בשיתוף עם הארגון.

הסדנאות מועברות על ידי מנחי Vmark, כולם בעלי ניסיון מעשי בשירות ומכירה בנוסף לניסיונם העשיר בהעברת סדנאות והדרכות.

קורסים וסדנאות בתחום השירות והמכירות

קורס מכירות – אימון מכירות המתמקד במתן כלים להפיכת איש המכירות לאיש מקצוע. הקורס יעסוק בין היתר בהכרת סגנונות לקוח שונים, שיטות מכירה שונות והתאמה ביניהם. בנוסף, יעניק הקורס מיומנויות מכירה שונות כגון: הצגה עצמית, יצירת קירבה עם הלקוח, העברת מסרים אפקטיבית, טכניקות לניהול מו”מ, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, טכניקות לסגירת עסקה, ועוד.

קורס שירות – קורס מעשי המכשיר את נותני שירות לייצר שביעות רצון לקוח בהתאם לצרכי הארגון. הקורס יעסוק בין היתר במיומנויות שונות כגון: התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח, הובלת שיחת שירות, טיפול בהתנגדויות שירות, שימור לקוח, הוצאת לידים, שירות מוכר, ועוד.

סדנת שירות מוכר – בכל מקום בו יש אינטראקציה בין אנשים מתבצעת מכירה בין אם באופן מודע או לא. אירגונים רבים זיהו את הפוטנציאל במפגש בין איש השירות ללקוח למינוף המכירות שלהם והפכו את השירות שלהם לשירות מוכר. הדרכת שירות לקוחות תצמצם את הפער התפיסתי בין שירות ומכירה בקרב נותני השירות ולאמן אותם להפוך שיחת שירות לשיחה עם פוטנציאל מכירתי.

סדנת טיפול בהתנגדויות – התנגדויות לקוח הן חלק משיחת שירות או מכירה – כאשר הלקוח מביע התנגדות הוא מעורב. בסדנא נעסוק בזיהוי ההתנגדות האמיתית של הלקוח ובמתן כלים להתמודדות עם תלונות והתנגדויות שעלו בשיחה, נלמד להכיר סגנונות לקוח ודרכי תגובה לכל סגנון, נבחן ונתרגל דרכים אפקטיביות לקדם שיחה איכותית ועוד.

ניהול השירות – ארגון חושב שירות, מה תפקידו של המנהל בהובלת תרבות שירות? כיצד רותמים את העובדים? מדוע שירות פנים אירגוני כל כך חשוב ואיך ניתן לעשות זאת נכון. מה הם הפרמטרים להובלת שירות מנצח ויצירת חווית לקוח.

סדנת מכירות ושימור לקוחות  – בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה, גוברת החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון. הסדנא תעסוק בחווית הלקוח, דרכים ליצירת נאמנות לקוח, מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.

קורסים וסדנאות בתחום הניהול

סדנת מיומנויות משוב – הסדנא תתמקד בכל האספקטים של מתן משוב מקדם. הסדנא תעסוק בחשיבותו של המשוב עבור נותן ומקבל המשוב, בנייית הסטינג ודרכים לבניית משוב אפקטיבי, טיפול בהתנגדויות שעשויות לעלות במסגרת מתן משוב, שימוש במשוב כאימון מכירות ועוד.

המנהל כמאמן – ממגרש הכדורגל למגרש הניהולי. מה זה אומר להיות מנהל מאמן?  מהם העקרונות לאימון, איפה זה פוגש אותנו כמנהלים וכיצד לעשות את זה הלכה למעשה.

ניהול על פי גישת החוזקות – נבין מהי גישת החוזקות, מה זה אומר לנהל עובדים דרך החוזקות שלהם ומדוע ניהול לפי חוזקות יכול להוביל את העובדים קדימה ולהפוך את האירגון לחיובי יותר.  נשוחח על אפקט פיגמליון (נבואה שמגשימה את עצמה) בהקשר של המנהל מול עצמו ומול העובדים ועוד.

סגנונות תקשורת – תקשורת אפקטיבית היא הבסיס לכל מערכות היחסים בתוך הארגון ועם לקוחותיו. נכיר את סגנונות התקשורת השונים, נלמד כיצד לזהות את סגנון תקשורת של קולגות, עובדים ולקוחות וכיצד ניתן להתאים את השיח, הפידבק, או המשוב לעומד מולי.

סדנת ניהול זמן – שגרת היומיום של העובד מורכבת ממספר רב של משימות ומטלות . העומס הרב עשוי להוביל לירידה בתפוקות של העובד או לחילופין באיכות ביצוע ירודה. סדנת ניהול זמן תעסוק במתן כלים לניהול יעיל של משימות, קביעת סדרי עדיפויות תקינים, דרכים להתמודד עם “גזלני זמן” ועוד. תכני הסדנא והתרגולים יילקחו מעולם התוכן של המשתתפים בה.

סדנת כישורי ניהול – במציאות העסקית הדינמית נדרשים מנהלים להתמודד עם אתגרים רבים. התנהלות מוצלחת מצד המנהל נשענת על כישורים של הקשבה, מתן משוב, ניהול קונפליקטים, ניהול משא ומתן ועוד. הסדנא תקנה למשתתפים כלים מעשיים לשיפור מיומנויות וכישורי הניהול שלהם. הסדנא כוללת התנסויות מעשיות, תרגולים וסימולציות מעולמות התוכן של המשתתפים בה.

צור קשר