צוות הייעוץ וההדרכה

דנית ברזילי שקורי – סמנכ"ל , מנהלת תחום ייעוץ והדרכה

בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ – 15 שנים בניהול והובלת מוקדי שירות ומכירה באירגונים מובילים בארץ – פלאפון, מעריב, זארה ישראל ועוד. מתמחה באינטגרציה של שירות ומכירה במוקדים, ייעול תהליכי עבודה והכשרת מנהלים בדרגים שונים. בעלת תואר .M.A בייעוץ ופיתוח אירגוני של המכללה למינהל, בוגרת לימודי אימון והנחיית קבוצות.

יונית שלום – פיתוח מנהלים והנחיית קבוצות

בעלת ניסיון רב שנים בהובלת שינויים ארגוניים ותהליכי ייעוץ חוצי ארגון. מתמחה בליווי ופיתוח מנהלים בדרגים שונים בארגונים גדולים. מנחת קבוצות וסדנאות בעולמות הניהול ושירות לקוחות. מאמינה שהמפתח להצלחת הארגון נעוץ בפיתוח המשאב האנושי. בעלת תואר B.A. בקרימינולוגיה במכללת בית ברל , בעלת תעודת הנחיית קבוצות ממכון אדלר.

עדה לוי טיטלמן – מכירות בינלאומיות

מנהלת מכירות ומאמנת מכירות בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנים במגוון רחב של ארגונים ועולמות תוכן. בעלת רקורד עשיר של ניהול ואימון אנשי מכירות בישראל, גרמניה, בריטניה, איטליה וארה"ב. מתמחה בשיפור תוצאות של אנשי מכירות בכל ערוצי המכירה – מוקד טלפוני, פגישות פרונטאליות, D2D ועוד. בעלת תואר B.ed בחינוך והוראה ממכללת וינגייט.

אולגה למברג – מכירות עצמאים ועסקים קטנים

מאמנת מכירות, מהנדסת תהליכי מכירה, חיה ונושמת מכירות למעלה מ- 13 שנה. מתמחה במכירות של עסקים קטנים ועצמאים בתחילת הדרך. מלווה יזמים ובעלי עסקים בגישות חדשניות שמייצרות צמיחה ורווחיות. בעלת תואר B.A. בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת אריאל, תעודת מנטור מהקריה האקדמית אונו.

נוגה לוי הדדי – מכירות ושירות במוקדים טלפוניים

בעלת ניסיון עשיר עם הצלחות מוכחות באימון והדרכת מכירות ושירות לקוחות במוקדים טלפוניים. כיהנה במגוון תפקידי ניהול והדרכה במוקדי שירות ומכירה בחברות מובילות בארץ – בנק הפועלים, מגדל ועוד. מתמחה בהקניית תפיסת שירות ומכירה, מיומנויות תקשורת בינאישית ושיפור ביצועים במוקדים טלפוניים.