רוצה להקים מוקד טלפוני בארגון שלך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הקמת מוקד טלפוני היא משימה מאתגרת במיוחד בשל השילוב ההכרחי בין טכנולוגיה מורכבת וכוח אדם רב ולא תמיד יציב ומיומן.

הקמת מוקד דורשת מיומנויות וידע בכל ההיבטים של עבודת המוקד החל מאיתור וגיוס כוח אדם, קליטה והכשרה של העובדים, בניית שגרות ותהליכי עבודה למוקד, מעקב ומדידת התוצאות של עבודת המוקד ועוד. 

וימרק מתמחה בהקמה מהיסוד של מוקדים טלפוניים מסוגים שונים בבית הלקוח ושיפור ביצועים של מוקדים קיימים.

הראייה של וימרק מתמקדת ביעדים העסקיים של הארגון ומשם נגזרת בניית האופרציה הרלוונטית, תוך התאמה מלאה של תהליכי העבודה והטכנולוגיה הנדרשת למבנה העלויות והיעדים הארגוניים.

בין הפתרונות שלנו בהקמת מוקדים

• איפיון פרופיל וגיוס כוח אדם למוקד
• בניית תכנית קליטה והכשרה
• בניית תהליכי עבודה ושגרות ניהוליות
• ליווי בבחירת תשתיות למוקד
• ייעוץ בבחירת טכנולוגיות
• הגדרת ממשקי דיווח, מדדי מוקד ודוחות לבקרה
• ליווי לפיתוח מיומנויות ניהוליות
• אימון נציגי המוקד בשיטת on the job training לשיפור ביצועים
• בניית מודל תגמול
• בניית יעדים ומדדים למוקד
• בניית ממשקי דיווח ובקרה
• בניית תכנית הדרכה – כתיבת תסריטי שיחה, ארגון וגיבוש הידע הארגוני

תהליך ההקמה מתנהל בצורה ממוקדת, וניתן להשלים אותו תוך מספר שבועות בלבד. צוות ההדרכה והייעוץ של וימרק עובד בשיתוף פעולה מלא עם הארגון על מנת להקים את המוקד בצורה המהירה והיעילה ביותר, תוך הקפדה על התאמת הפתרונות לאופי ודרישות הארגון.

בסיום תהליך הקמת המוקד יופק פרוטוקול ניהול מוקד מותאם אישית לשימוש הארגון. פרוטוקול זה ישמש ככלי עבודה מובנה ונגיש, שיבטיח ניהול מסודר ויעיל של המוקד לאורך זמן.

לאחר שלב ההקמה, אנו מלווים את הארגון על מנת להבטיח שהמוקד פועל בצורה אופטימלית. במסגרת הליווי, יבוצעו התאמות שונות בהתאם לצורך, כולל החלפת כוח אדם במידת הצורך, תיקוף תכניות עבודה, אימון אנשי מכירות ושירות, הכנסת טכנולוגיות נוספות או כל פעילות נדרשת לשיפור התפקוד והיעילות של המוקד.

לפגישת ייעוץ השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

Call Now Button דילוג לתוכן