טלמיטינג

שיחת תיאום פגישה (טלמיטינג) מהווה חלק מרכזי בתהליך המכירה  של שירותים מורכבים או מוצרים יקרים שלא ניתן למכור און ליין או באמצעות הטלפון. מטרת שיחת הטלמיטינג היא להניע את הלקוח לפעולה אקטיבית – הגעה לפגישה, לשם כך נדרשת מיומנות ייחודית המאפשרת מכירה של הפגישה ללא מכירה של המוצר עצמו.

וימרק מתמחה בטלמיטינג במגוון רחב של עולמות תוכן ובמיוחד בטלמיטינג לבנקים , טלמיטינג לחברות ביטוח ובתי השקעות, טלמיטינג ליבואני רכב וחברות ליסינג, ועוד.

וימרק מתאימה את הפרופיל האנושי של נציגי הטלמיטינג לפרופיל של לקוחות הקצה , התאמה זו קריטית להצלחת הפעילות ומבטיחה עמידה מתמשכת ביעדי המכירות.

וימרק פיתחה שיטות ייחודיות לביצוע יעיל של תהליכי טלמיטינג מגוונים בהתאם לצרכים המשתנים של כל לקוח ובהתאם למאפיינים היחודיים של כל פעילות.

ההתמחויות העיקריות של וימרק בתחום הטלמיטינג הן:

טלמיטינג On-Line

מוקד הטלמיטינג של וימרק קולט לידים On-Line מקמפיין הפרסום הדיגיטלי והופך אותם לפגישות איכותיות בתהליך עבודה סדור ומדיד.  מערכות וימרק יכולות להתממשק למערכות של כל משרדי הפרסום וסוכנויות הדיגיטל בארץ ולהחזיר פידבק מיידי ומדויק על כל ליד –  כך משרד הפרסום יכול לבצע אופטימיזציה של הקמפיין ולהביא לידים איכותיים יותר שהופכים לפגישות ולמכירות.  כאשר כל התהליך מקצה לקצה נמדד ומבוקר באופן שוטף ובזמן אמת –  תקציב השיווק מנוצל בצורה האפקטיבית ביותר.

טלמיטינג למגזר העסקי

שיחות טלמיטינג למגזר העסקי, במיוחד לארגונים בינוניים וגדולים, הן שיחות מורכבות הדורשות מיומנות ייחודית.  השיחה מתחילה לרוב מול המזכירה ורק לאחר שעוברים אותה ניתן להגיע לבעל התפקיד הרלוונטי, רק אז מתחיל השלב השני שבמהלכו מתנהלת  שיחה עסקית לכל דבר הדורשת היכרות מעמיקה עם עולם התוכן הרלוונטי. צוות הטלמיטינג של וימרק מצויד בטכניקות “לעבור את המזכירה” ויודע לנהל שיחות עסקיות ברמה הגבוהה ביותר עם בעלי תפקידים בכירים בארגונים גדולים.

טלמיטינג קר

שיחות יזומות ללקוחות “קרים” מאופיינות לרוב באחוזי מענה נמוכים וברמת בשלות קנייה מינימלית של הלקוח בתחילת השיחה. כדי להתגבר על מכשולים אלה נדרש שילוב של מיומנויות מכירה גבוהות וכושר התמדה לאורך זמן. צוות הטלמיטינג של וימרק עובר הכשרה קפדנית והדרכות קבועות כדי להביא את שתי התכונות האלה לרמה הגבוהה ביותר ולייצר פגישות באיכות ובכמות הנדרשת.

היזון חוזר

שירות ייחודי המאפשר למנהלי השיווק והמכירות לקבל משוב על הפגישה מזווית הראייה של הלקוח. צוות הבקרה של וימרק יוצר קשר עם הלקוח לאחר הפגישה ומקבל ממנו פידבק על התנהלות הפגישה ואיכות האינטראקציה מול איש המכירות. במקרים רבים הפידבק של הלקוח שונה מזה של איש המכירות, הצלבת הנתונים מאפשרת שיפור ביצועים של אנשי המכירות ובקרה על ביצוע תהליכי פולו-אפ.

שירותי הטלמיטינג של וימרק מתאימים במיוחד לארגונים המחזיקים מערכי מכירות בשטח – סניפים , חנויות, אולמות תצוגה, אנשי מכירות שטח ועוד. הדוחות של  וימרק מכילים את כל נתוני הפעילות הרלוונטיים משלב יצירת הליד ועד המכירה בכל חיתוך סטטיסטי נדרש. דוחות וימרק מציגים למנהלים במטה תמונת מצב מדויקת ואובייקטיבית בזמן אמת ומאפשרים קבלת החלטות המבוססת על עובדות ונתונים.

kid1-300x300b

צור קשר