חזון וערכים

נפעל להגשמת החזון תוך שמירה קפדנית על הערכים המנחים אותנו לאורך כל הדרך:

שקיפות

"לעשות שכל" ללקוחותינו בכל הקשור לאפקטיביות המוקד הטלפוני, באמצעות הנגשת נתונים, מסקנות והמלצות בזמן אמת.

מחוייבות

לעמוד ביעדים שמציבים לנו לקוחותינו, ובמילה אחת: ל ת ת (לא תירוצים, תוצאות ! )

אמינות

לשאוף תמיד להצלחות אך לא להתבייש להכיר בטעויות, ללמוד ולהשתפר!

מקצוענות

להתמקד בפתרון ולא בבעיה, להשלים עד הסוף את המשימות המוטלות עלינו, למצוא תמיד את הדרך להצלחה!

חדשנות

לעמוד בחזית הידע והחדשנות בעולם המוקדים, לאפשר ללקוחותינו ליהנות משיטות ניהול מתקדמות וטכנולוגיות מוקדים חדשניות.

תדמית

לבצע בעבור לקוחותינו אינטראקציה ברמה הגבוהה ביותר אל מול לקוח הקצה בכל אחד מהשלבים בתהליך השיווק, תוך שמירה קפדנית על תדמית הארגון וערכי המותג.