הייחודיות של Vmark

Vmark – הילדים הטובים של עולם המוקדים!

Vmark מייצגת מותגים וארגונים מובילים בתחומם המעוניינים בתוצאות מצויינות לאורך זמן תוך שמירה על ערכי המותג.
הייחודיות של Vmark באה לידי ביטוי בתחומים הבאים:

כח האדם

Vmark גאה להעסיק במוקדי הטלמרקטינג והטלמיטינג בעיקר נציגים בגילאי 50+ מתוך ראיית היתרון המקצועי הטמון בעובדים בעלי ניסיון, לצד היציבות התעסוקתית המאפשרת התמקצעות לטווח ארוך. הנציגים הינם בעלי פרופיל אנושי גבוה ויוצא דופן בנוף המוקדים הטלפוניים, כולם דוברי עברית רהוטה ושפות נוספות לפי הצורך.

הניהול

Vmark מיישמת שיטות מודרניות לניהול מוקדי טלמרקטינג וטלמיטינג המייצרות הצלחה מוכחת. הצוות הניהולי מיומן במיוחד בהנעת הנציגים לעמידה ביעדים תוך הקפדה יתרה על איכות השיחה ושמירה על תדמית החברה מול לקוח הקצה.

הטכנולוגיה

Vmark מפתחת בעצמה מערכות טכנולוגיות מתקדמות המייעלות את עבודת מוקדי הטלמרקטינג והטלמיטינג. בנוסף, ביכולתנו להתממשק למערכות הלקוח או להתאים את המערכות שלנו לצרכים הייחודיים של לקוחותינו. ההתממשקות בין כל מערכות המוקד לרבות CRM, VOIP, CTI, מערכת הקלטות, חייגן אוטומטי ועוד – מייעלת את עבודת המוקד ומגדילה משמעותית את תפוקת הנציגים

המקצועיות

Vmark חותרת תמיד לעמידה ביעדים תוך הקפדה יתרה על איכות השיחות ושמירה מתמדת על תדמית לקוחותינו מול לקוח הקצה. השיחות מבוצעות על בסיס תסריט שיחה ייחודי הנבנה בהתאם לצרכי הלקוח. המקצועיות הגבוהה של הנציגים באה לידי ביטוי ביכולת לשלב כושר שכנוע ואסרטיביות עם הקשבה ללקוח הקצה, אדיבות וסובלנות.

השקיפות

Vmark מעבירה את כל נתוני הפעילות ללקוח באופן סדיר בדוחות מפורטים בהתאם לפרמטרים המבוקשים, בליווי מסקנות המבוססות על עובדות ונתונים בלבד. כל השיחות מוקלטות וזמינות בכל עת לטובת בקרה והתמקצעות.

הגמישות הניהולית

 Vmark לא דורשת מלקוחותיה התחייבות לתקופת זמן מתוך אמונה ביכולתנו להציג תוצאות מצוינות לטווח ארוך. הלקוח רשאי להרחיב או לצמצם את היקף הפעילות בכל נקודת זמן בהתראה סבירה, בהתאם לצרכיו.

לפרטים נוספים