איך למכור בתקשורת כתובה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מרבית מהאינטראקציה הבינאישית שלנו מבוססת על רמזים מילוליים ובלתי מילוליים, הבעות פנים ואינטונציה של הלקוח. במעבר לתקשורת כתובה, רמזים אלו לא קיימים והעבודה אל מול מחשב ללא מגע אמיתי עם הצד השני מקשה על הבנת הסיטואציות ועשויה לפגוע באיכות השירות והמכירה מול הלקוח. בסדנה נלמד להכיר תקשורת כתובה טוב יותר. כיצד לשים לב לרמזים הבלתי מילוליים המועברים באינטראקציות הדיגיטליות? כיצד לייצר חווית לקוח לטפל בהתנגדויות? ועוד.

מטרת הסדנה:

הקניית תפיסות, כלים ושיטות למכירה בתקשורת כתובה.

נושאים עיקריים:

  • פיתוח מיומנות כתיבה מכירתית.
  • התאמת הסגנון ללקוחות שונים ולשלבי המכירה.
  • יצירת מסרים ברורים ומניעים לפעולה.
  • עשה ואל תעשה- ממה יש להימנע בתקשורת כתובה.
  • כיצד לייצר תקשורת אפקטיבית בהתכתבות עם לקוח.
  • זיהוי וטיפול בהתנגדויות לקוח.
  • עד מתי להיות דיגיטליים- זיהוי “צמתים” ומעבר לתקשורת טלפונית.
  • סימולציות המבוססות על סיטואציות אמת מהשטח.

לפרטים נוספים

Call Now Button דילוג לתוכן