דילוג לתוכן

Vmark - פתרונות מקצה לקצה למוקדים טלפוניים

Vmark  היא חברת בוטיק המתמחה במתן פתרונות מקצה לקצה לעולם המוקדים הטלפוניים. לרבות, הקמת מוקדים, הפעלת מוקדי שיווק חיצוניים וייעוץ למוקדי שירות ומכירה. אנו מספקים מערך שירותים רחב ומקצועי שמתאים לארגונים בכל סדרי הגודל, ומביא תוצאות הניתנות למדידה.

הבסיס לפעילות של Vmark נשען על ניסיון של עשרות שנים בניהול מוקדים טלפוניים. כל היועצים והמאמנים שלנו מגיעים מתוך השטח. מנהלים שעסקו בפועל בהקמה, בניהול ובהובלת צוותים במוקדי שירות ומכירה. שילוב הניסיון המעשי יחד עם התמחות בהדרכה וסדנאות מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו פתרון שמשלב גם ראייה מערכתית וגם ידע פרקטי בר־יישום.

בנוסף לפעילות הייעוץ, Vmark מפעילה צוותי טלמרקטינג וטלמיטינג עבור מותגים וארגונים מובילים בתחומם במגוון רחב של עולמות תוכן. הפרופיל האנושי הגבוה של העובדים והמנהלים בוימרק הוא יוצא דופן בעולם המוקדים הטלפוניים ומהווה את הבסיס להצלחה לאורך זמן תוך שמירה מתמדת על ערכי המותג של לקוחותינו.

אחד היתרונות המשמעותיים של Vmark הוא היכולת לספק שקיפות מלאה ואופטימיזציה שיווקית מתקדמת. באמצעות מערכות ניטור ולמידה רציפה, אנו עוקבים אחר כל ליד מהרגע שנוצר ועד הפיכתו ללקוח. הדוחות והמדדים שאנו מספקים בזמן אמת מאפשרים למנהלי השיווק לקבל החלטות מבוססות נתונים, לחדד אסטרטגיות ולמקסם תקציבי פרסום.

מוקד שיווק טלפוני חיצוני - טלמרקטינג וטלמיטינג לארגונים

הרחבת יכולות המכירה והשיווק של הארגון ללא צורך בגיוס, ניהול או הכשרה פנימית.

  • תיאום פגישות – Telemeeting
  • מכירות טלפוניות – Telemarketing
  • טיוב לידים
  • טיוב וניקוי נתונים
  • סקרי שביעות רצון ומחקרי שוק 

לרשות לקוחותינו עומד צוות קבוע, המוטמע תוך זמן קצר כחלק אינטגרלי ממערך השיווק של הארגון.

הקמת מוקד טלפוני פנים-ארגוני – תהליכים, טכנולוגיה והכשרה

Vmark מתמחה בליווי תהליכי הקמה ושדרוג של מוקדים פנים-ארגוניים, תוך שיפור ביצועים והובלת תהליכי התייעלות משמעותיים.

  • בנייה והטמעה של תהליכי עבודה יעילים
  • הקמת מודל גיוס, הכשרה ו-Onboarding
  • פיתוח מנהלים והובלת צוותי מוקד
  • יצירת תשתית מדידה, דוחות ובקרות ביצועים
  • יישום מערכות טכנולוגיות מתקדמות למוקדים
  • ליווי שוטף עד להשגת יעדים עסקיים

הצוות המקצועי של Vmark מאופיין בניסיון עשיר בניהול מוקדי שירות, מכירה ושיווק, ומביא איתו הבנה אמיתית של האתגרים היומיומיים של מנהלי מוקדים.

ייעוץ והדרכות לארגונים

הדרכות וסדנאות שמיועדות להעצים עובדים ומנהלים, לשפר שירות ומכירות ולבנות תרבות ארגונית בריאה.

  • הכשרה וליווי של צוותי שירות ומכירות
  • ייעוץ למנהלים בדרגים שונים
  • ייעול תהליכי עבודה במוקדים טלפוניים
  • סדנאות שירות ומכירה פרקטיות
  • סדנאות פיתוח מנהלים


לפרטים נוספים

Call Now Button