אחד האתגרים המרכזיים במעבר לשירות בכתב הוא ההנחה המוטעית שכל נציג "יודע לכתוב".
בפועל, היכולת לנסח תשובה שירותית טובה דורשת הבנה מקצועית ותרגול.
רבים מנותני השירות מצוינים במתן שירות, אך מתמודדים עם קושי בניסוח, בהעברת מסר כתוב, או בשמירה על טון שירותי.
בלי הדרכה וכלים הודעות עלולות להראות כך:
וכתוצאה מכך הלקוח עלול לצאת בתחושה שלא הקשיבו לו, לא הבינו אותו, או ש"מתעלמים ממנו" למרות שלנציג השירות הייתה כוונה טובה.
כדי לתת שירות כתוב מצוין – צריך להדריך. ללמד. לתרגל. זה לא רק "לשלוח תשובה", אלא להבין איך בונים חוויית שירות שלמה – דרך מילים.
ולכן חשוב להקנות לנציגים כלים ברורים:
זכרו: כל מילה שלכם היא חלק מחוויית הלקוח. כתיבה שירותית = שירות אישי ומקצועי

הסדנה שלנו לא עוסקת רק בלימוד תיאורטי, אלא מספקת חוויה מעשית, מדויקת וממוקדת תוצאות. היא נבנתה במיוחד כדי לחזק את מיומנות הכתיבה של אנשי המכירות והשירות ולאפשר להם לנהל שיחה דיגיטלית שיווקית שמובילה לתוצאות.

בסדנה שלנו נעניק לצוות את היכולת לתרגם כוונה שירותית לשפה כתובה שמשדרת הקשבה, אחריות ומקצועיות. הדוגמאות יותאמו לסוגי הפניות שהצוות פוגש ביום-יום בשילוב תרגול פרקטי שמוביל לשינוי אמיתי כבר מהיום שאחרי.