יש לנו עבורכם מגוון רחב של סדנאות חדשניות לפיתוח מנהלים ועובדים, שיפור מיומנויות שירות ומכירה ועוד!
Vmark מתמחה בהובלת תהליכי למידה חווייתיים המשלבים השראה, תרגול וכלים יישומיים. הסדנאות שלנו נבנות בהתאמה ייעודית לכל ארגון, לקהל היעד ולצרכים הספציפיים של המשתתפים וכולן משלבות התנסות, שיח משמעותי וחיבור ישיר לעשייה היומיומית.
בעידן שבו ארבעה דורות עובדים יחד – ותיקים, דור ה-X, ה-Y וה-Z,
המנהלים נדרשים להבין את ההבדלים ולמנף את השונות.
מטרה: לפתח יכולת ניהול ותקשורת חוצה דורות ולתרגם אותה לשיפור עבודת צוות ושירות ללקוחות.
קהל היעד: מנהלים בדרגים שונים
סדנה פרקטית המספקת כלים אפקטיביים להובלת צוותים להצלחה, תוך שיפור התקשורת הבין-אישית והממשקים הארגוניים.
מטרה: לפתח את היכולת לנהל בצורה אסטרטגית, לחשוב לטווח ארוך ולבצע שינויים שיביאו לצמיחה ארגונית.
קהל היעד: מנהלים בדרגים שונים
מודל MBTI מציע כלי חזק ומדוייק למודעות עצמית ופיתוח אישי וניהולי. הסדנאות כוללות מילוי שאלון MBTI רשמי, דוח פרופיל אישי ויישום חווייתי בסדנה.
מטרה: לפתח מנהיגות אישית מבוססת חוזקות, להעמיק מודעות עצמית ולשפר את יכולת ההובלה.
קהל היעד: מנהלים בדרגים שונים
מטרה: לחזק את החוזקות האישיות ולתרגם אותן לעשייה יומיומית אפקטיבית מול לקוחות ועמיתים.
קהל יעד: כלל העובדים
הקלפים מהווים כלי למידה יצירתי, המאפשר גישה לא שגרתית, מנוף לשיח פתוח ולחשיבה מחוץ לקופסה. חוויה שמשלבת רגש, השראה ועבודה פנימית. בין הסדנאות – שירות וחוויית לקוח, חוסן והתמודדות עם שחיקה ותקשורת מקדמת.
מטרה: למידה משמעותית המשלבת חוויה אישית, שיח פתוח וחיבור לעולם העבודה.
קהל יעד: כלל העובדים
בעידן שבו הקשר עם הלקוחות מתבצע במגוון ערוצים כמו פנים אל פנים, טלפון ודיגיטל, היכולת של איש המכירות ליזום שיחות, לייצר חיבור מהיר ולמכור בצורה טבעית ואמינה הופכת למיומנות מרכזית.
הסדנאות מתמקדות בהקניית כלים מעשיים למכירה אפקטיבית, בשילוב הבנה של השפה, הטון והאנרגיה הנכונים ליצירת אמון והשפעה.
כי מכירה טובה מתחילה מהקשבה.
מטרה: לחזק את מיומנויות המכירה תוך שילוב נכון בין שירות למכירה אפקטיבית.
קהל יעד: אנשי מכירות – פרונטלי/דיגיטלי/שטח
להוביל צוותי מכירה מתוך השראה.
מטרה: לפתח את כישורי ההובלה של מנהלי המכירות, שיפור שגרות מכירה, מוטיבציה ויוזמה.
קהל יעד: מנהלי מכירות
כי שירות מצוין הוא ההבדל הקטן שעושה הבדל גדול.
מטרה: לחזק את מיומנויות השירות ולהעמיק את היכולת לשמר לקוחות בעולם תחרותי.
קהל יעד: כלל העובדים העוסקים בשירות ללקוחות ובשירות פנים ארגוני
שירות וחוויית לקוח במרחב הדיגיטלי.
מטרה: להקנות כלים לכתיבה שירותית שמחזקת אמון, מייצרת קרבה ונותנת תחושת יחס אישי גם כשאין קול בצדו השני של הקו.
קהל יעד: כלל העובדים העוסקים בשירות ללקוחות ובשירות פנים ארגוני