ניהול מוקדים בכיר

רוצה לשפר את ניהול המוקד הטלפוני בארגון שלך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קהל היעד:

  • מנהלי מוקדים מנוסים המעוניינים להתפתח ולהתקדם בתפקידי ניהול כמסלול קריירה.
  • כלל המנהלים המעוניינים לפתח ולהרחיב את מיומנויות הניהול שלהם.

תנאי קבלה:

ניסיון של שנה לפחות בתפקיד ניהול מוקד או תפקיד ניהולי בארגון.

משך הקורס:

40 שעות אקדמאיות –  סה”כ 8 מפגשים בני 5 שעות.

נושאי הקורס:

  • ממנהל למנהיג – מהי מנהיגות מתמירה? כיצד להפוך ניהול למנהיגות?
  • אינטליגנציה רגשית בניהול וחשיבותה בהנעת עובדים ומנהלים.
  • סדנאות מקצועיות – בנייית תכניות עבודה ושגרות ניהול, עמידה מול קהל והעברת מסרים, ניהול ישיבות ודיונים, תהליכי קבלת החלטות וניהול משא ומתן.
  • חשיבה יצירתית ככלי ניהולי: הגדרות, מאפיינים וכלים לשיפור החשיבה היצירתית בעולם העסקים.
  • פיננסים – הכרת המושגים הרלוונטיים לעולם הניהול, ניתוח וקריאה של דוחות פיננסים, ניהול המוקד כיחידת רווח והפסד.
  • ניהול דרגי ביניים ממקום של העצמה.
  • יצירת נטוורקינג כפלטפורמה להשגת מטרות.

לקבלת התוכנית המלאה ולפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ויועץ מטעמנו ייצור עימך קשר

לקבלת סילבוס ופרטים נוספים