קורס יסודות ניהול מוקדים

מתמודדים עם אתגרים בניהול מוקד מכירות או שירות?

הצטרפו אלינו לקורס ניהול מוקדים מרתק ומעניין במהלכו תעברו תהליך של למידה, התפתחות והעצמה הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. 

עולם המוקדים הדינמי מייצר מציאות מורכבת ומאתגרת איתה מתמודדים המנהלים בכל יום מחדש. 

מנהלי המוקדים נדרשים להוביל ולהנהיג, לרתום את הצוות, לנהל תקשורת קואופרטיבית עם עמיתים בארגון ולהוביל את המוקד לעמידה ביעדיו העסקיים. כדי לעמוד באתגרים אלו נדרשים מנהלי המוקדים להפעיל מיומנויות ניהוליות רבות ומגוונות. 

קורס ניהול המוקדים של Vmark מכשיר מנהלי מוקד ומעניק להם ידע נרחב וכלים אופרטיביים על מנת שיוכלו לבצע את תפקידם בצורה המקצועית ביותר. 

מטרות הקורס

  • היכרות עם שיטות ניהול בעולם המוקדים
  • הקניית ידע, וכלים פרקטיים ליישום מיידי במוקד
  • פיתוח יכולות אישיות ומקצועיות הנדרשות לניהול מוקד
  • רכישת מיומנויות להתמודדות עם אתגרי הניהול
  • הכשרת המשתתפים בבניית שגרות לניהול אפקטיבי ועמידה ביעדים
 

למה הקורס שלנו?

לVmark  ניסיון עשיר בהקמה, ניהול, ליווי, שיפור ביצועים והתייעלות מוקדים.
אנו מספקים שירותי מוקד במיקור חוץ ומלווים ארגונים בכל שלבי ההקמה והניהול של מוקדים פנים ארגוניים.

  • צוות המנחים בעל ניסיון עשיר בניהול מוקדים בכל הדרגים
  • תרגול ויישום של הנלמד על סיטואציות מעולם התוכן של המשתתפים
  • מספר מצומצם של משתתפים – יחס אישי לכל משתתף
  • מועבר ברובו כסדנה מעשית, פרקטית וחווייתיות 

למי מתאים הקורס?

לא משנה אם המוקד שלכם טלפוני או פרונטלי ועוסק בשירות, חוויית לקוח, מכירה, שימור לקוחות, תפעול, תמיכה, סקרים, טיוב, גיוס תרומות ואחרים – הקורס הזה הוא בשבילכם!

  • מנהלי מוקדים בתחילת דרכם או מנהלי מוקדים קטנים ללא דרגי ביניים
  • עובדים המעוניינים לסלול דרכם לתפקיד ניהולי במוקד
  • בעלי תפקיד ניהולי במוקד טלפוני – מנהלי משמרת, ראשי צוות ועוד

פרטי הקורס

7 מפגשים בני 5 שעות כל אחד, סה״כ 35 שעות

הקורס מתקיים במתכונת בוקר בין השעות 09:00 – 14:00 בתל אביב (קרוב לרכבת).

המפגשים כוללים כיבוד ובסיום הקורס המשתתפים מקבלים תעודה

בין נושאי הקורס

  • תפיסה ניהולית
    הכרת סגנונות ניהול, תפקידי המנהל, תפיסת התפקיד הניהולי במוקד טלפוני.
  • אפקטיביות ניהולית
    ניהול יעדים, תיעדוף משימות, בניית שגרות ניהול, יצירת תוכניות עבודה, ניהול זמן.
  • ניהול המשאב האנושי במוקד
    דילמות בניהול כוח אדם במוקד ודרכים לפתרונן, דיני עבודה מרכזיים, כלים להנעה, גיוס ושימור עובדים.
  • סדנאות פרקטיות
    סדנאות משוב, העברת תדריכים, בניית ישיבת צוות ועוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקבלת התוכנית המלאה ולפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ויועץ מטעמנו ייצור עימך קשר

 

מה חשבו על הקורס שלנו

"ממליץ בחום על קורס ניהול מוקדים בVmark חוויה עשירה בידע וכלים לניהול. דנית ויונית תודה ענקית."

שלומי לוי

מנהל מוקד תמיכה, ויצ”ו

"קורס מקצועי, עינייני ובעיקר מעשיר. תודה לדנית ויונית על המקצועיות והזמינות. אין ספק שזו הייתה חוויה ולגמרי מעצימה."

חיה יחזקאל

מנהלת משמרת במוקד וולסטריט

"רוצה להמליץ בחום רב על קורס שנותן הרבה יותר מכלי ניהול מוקד. הקורס מכיל הרבה מעבר לכלי ניהול רגילים שאנו פוגשים ביום יום ונותן לנו כמנהלים להסתכל על החיים בצורה שונה. הכלים שיצאתי איתם מהקורס הם כלים שאקח איתי לא רק לעבודה אלא לחיי הפרטיים להתמודדות עם בעיות כאלה ואחרות שאולי אפילו לא שמתי לב אליהם לפני. רוצה לציין כי המנחות דנית ויונית מעבירות את התכנים בצורה מעניינת , משתפת ומכילה.

מרינה סלוצקי

מנהלת מוקד שירות בחברת מאר מרכזים לאיבחון רפואי בע”מ

"תודה לחברים מ-vmark על שיתוף פעולה פורה בקורס פיתוח מנהלים. התקופה המאתגרת דרשה מאיתנו לאורך כל הקורס להיות עם אצבע על הדופק, לשנות תכנים, מיקומים, קפסולות וכו ואתם לאורך כל הדרך הייתם קשובים גמישים ובעיקר יצירתיים. תודה רבה ליונית המנחה האלופה שידעה לייצר חיבור בין התאוריה לפרטיקה, אין כמוה! מקווה להמשכי פעולה מוצלחים לפחות כמו קורס זה..."

דרור פרץ

מנהל משאבי אנוש, שחל טלרפואה