סקרים

מעוניינים לבצע סקר שביעות רצון?

Vmark מתמחה בביצוע סקרים בעולמות תוכן שונים, סקר שביעות רצון לקוחות,
סקר שביעות רצון עובדים, סקרים פוליטיים, סקרי היתכנות למוצרים חדשים,
סקרי דעת קהל בנושאים שונים ועוד.

סקר אנושי, טלפוני, הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר הקיימים בידי ארגון המעוניין לבדוק את שביעות הרצון של לקוחותיו. הכוונה היא שתוך כדי התהליך ניתן יהיה לאתר צרכים סמויים של לקוחות כמנוף לשיפור איכות השירות, ולשלב זאת במדידה והערכה של פעילויות שיווקיות שונות. 

כאשר ארגון מעוניין לבדוק את שביעות הרצון של לקוחותיו ממחלקה מסוימת או ממוצר מסוים, מומלץ לבצע את הסקר ע”י Vmark כדי להימנע מהטיית התוצאות עקב אינטרס פנימי כזה או אחר.

מוקד הסקרים של Vmark מבצע סקרים שונים באובייקטיביות מלאה תוך הקפדה יתרה על תפוקות גבוהות ואמינות הנתונים.

ישנן דרכים רבות לבצע סקרים אך הערוץ הטלפוני הוא האפקטיבי ביותר למימוש מלוא האפשרויות השיווקיות, סקר אמין ומדויק מייצר למנהלים בארגון תובנות מבוססות נתונים כגון:

  • מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות או ממוצר מסוים.
  • זיהוי חולשות וחוזקות של החברה בקרב לקוחות קיימים או פוטנציאליים.
  • זיהוי תחומים לשיפור ולשימור בפעילות החברה על פי תפיסת לקוחותיה.
  • זיהוי איתותי נטישה של לקוחות פעילים או איתותי קנייה של לקוחות פוטנציאליים.

יתרונות מוקד הסקרים של וימרק:

  • אובייקטיבי, אמין ומדוייק
  • דוחות מסודרים ומפורטים
  • נסיון רב בכתיבת שאלונים מותאמים
  • גמישות לשינויים ושיפור תוך כדי תנועה
  • ליווי והכוונה צמודים של מנהלי המוקד
  • השיחות מוקלטות. ניתן לחזור, להקשיב ולנתח בכל רגע 
  • שירות איכותי ומקצועי המשיג תפוקות גבוהות
  • התאמה אישית של הנציגים לתחום פעילות החברה
 

מומלץ לשלב את הסקר עם טיוב נתוני הלקוח או עם העברת מסר שיווקי אחר!

איך זה עובד?

מוקד הסקרים של Vmark מקבל מהלקוח קובץ גולמי עם פרטי הלקוחות ומחזיר ללקוח קובץ מפורט עם תשובות הלקוח לכל שאלה כולל הערות ומידע נוסף שסיפק הלקוח במהלך הסקר. הסקר עצמו מתבצע על בסיס תסריט שיחה שיוכן מראש ע”י Vmark ויאושר ע”י הלקוח לפני תחילת הפעילות.

מתלבטים? השאירו פרטים ונחזור