איך למכור בתקשורת כתובה?
- כלים לכתיבה שמייצרת חיבור עם הלקוח ומקדמת מכירה
- שיטות לניהול שיחות אפקטיביות בצ'אט, מיילים ופלטפורמות דיגיטליות נוספות
- זיהוי סגנון הכתיבה של הלקוח והתאמת המסר בהתאם
- דרכים להתמודד עם התנגדויות ולשמור על שיחה זורמת
השאירו פרטים ונחזור אליכם
מרבית מהאינטראקציה הבינאישית שלנו מבוססת על רמזים מילוליים ובלתי מילוליים, הבעות פנים ואינטונציה של הלקוח. במעבר לתקשורת כתובה, רמזים אלו לא קיימים והעבודה אל מול מחשב ללא מגע אמיתי עם הצד השני מקשה על הבנת הסיטואציות ועשויה לפגוע באיכות השירות והמכירה מול הלקוח. בסדנה נלמד להכיר תקשורת כתובה טוב יותר. כיצד לשים לב לרמזים הבלתי מילוליים המועברים באינטראקציות הדיגיטליות.
כתיבה מכירתית אינה אינטואיטיבית לכולם, אלא זו מיומנות שניתן וצריך לתרגל.
סדנה מקצועית יוצרת אחידות בסטנדרטים, מפתחת ביטחון ונותנת כלים פרקטיים לאיש המכירות לייצר יותר סגירות.
מטרת הסדנה:
הקניית תפיסות, כלים ושיטות למכירה בתקשורת כתובה.
איך נראית הסדנה שלנו לכתיבה מכירתית?
הסדנה שלנו לא עוסקת רק בלימוד תיאורטי, אלא מספקת חוויה מעשית, מדויקת וממוקדת תוצאות.
היא נבנתה במיוחד כדי לחזק את מיומנות הכתיבה של אנשי המכירות והשירות ולאפשר להם לנהל שיחה דיגיטלית שיווקית שמובילה לתוצאות.
מה כוללת הסדנה:
- התנסות חוויתית – ניתוח הודעות, התכתבויות ומקרים אמיתיים מהיום-יום של המשתתפים, כולל פידבק אישי לשיפור.
- הבנת תהליך המכירה הכתובה – איך נראים שלבי המכירה בהתכתבות, ואיך “שולטים” בשיחה גם בלי לשמוע את הלקוח.
- כתיבה ממוקדת מטרה – תרגול ניסוחים קצרים, ממוקדים ואפקטיביים – בלי לאבד את הטון האנושי.
- יצירת בנק כלים אישי – בניית טמפלטים, נוסחים מוכנים, שאלות מתאימות והצעות כתובות – מותאמים בדיוק לצוות שלכם.
- שפה, אימוג’ים ונראות – איך לכתוב בגובה העיניים, מבלי לוותר על ייצוגיות ומתי נכון להשתמש באימוג’ים.
- תרגול קבוצתי בקבוצת ווטסאפ – סימולציות שיחה עם תרחישים אמיתיים, משוב מיידי ותובנות מיידיות.
- טיפול בהתנגדויות דרך הכתב – איך מזהים, מגיבים נכון ומובילים את הלקוח קדימה גם כשהוא מהסס.
חשוב לציין כי הסדנה מבוססת על עולמות התוכן של המשתתפים ומותאמת אישית לצוות ולעולם התוכן של הארגון.
היא משלבת ידע מקצועי, כלים פרקטיים ואווירה חיובית, שמובילה לתוצאות מיידיות – כבר מהשיחה הבאה.