שיפור השירות והגדלת המכירות
בהתבסס על הידע הרב שנרכש לאורך השנים בליווי ארגונים מסוגים שונים, פיתחנו מערכי הדרכה מותאמים למוקדים לשיפור השירות, להגדלת המכירות ולפיתוח מנהלים.
הקורסים והסדנאות שלנו להכשרת צוותי שירות ומכירות מותאמים לכל ארגון בהתאם לצרכים, לשפה ולתרבות הארגונית ולאופי הפעילות של הארגון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם
הלקוחות של היום מצפים ליותר. הם רוצים מענה מהיר, אבל לא פחות מכך – יחס אישי, הקשבה אמיתית ושירות שמרגיש מותאם בדיוק בשבילם. בעידן שבו שירות ומכירה הולכים יחד, נציגי השירות הם אלו שיכולים להפוך כל פנייה להזדמנות ליצירת קשר משמעותי – ולעיתים גם למכירה מוצלחת.
סדנאות שירות וחוויית לקוח
הסדנאות שלנו נבנו במיוחד עבור צוותים הנמצאים בקו הראשון של הארגון, מוקדים, נציגים, אנשי שירות ותמיכה, ומעניקות להם כלים מעשיים לשיפור חוויית הלקוח ולטיפול בסיטואציות מורכבות. התכנים מועברים בשילוב ידע תיאורטי, דיונים פתוחים, סימולציות מהשטח והנחיה חווייתית שמביאה לשינוי אמיתי בשטח.
מטרות הסדנה
- לחזק את תודעת השירות בקרב הצוותים
- להקנות מיומנויות שירות אפקטיביות
- לשפר את איכות השירות וחוויית הלקוח
- להתמודד נכון עם התנגדויות, כעסים וקונפליקטים
בין נושאי הסדנה מעולם השירות
- זה מתחיל מבפנים – הלקוחות הם אנחנו.
- כלים לחיזוק השירות הפנים ארגוני.
- שפת שירות – מילים מקדמות מול מילים מעכבות.
- תקשורת אפקטיבית – שיפור יכולת העברת מסרים ללקוח "פנימי" ו"חיצוני".
- כלים יישומים ליצירת חווית לקוח ומתן שרות WOW.
- טיפוסים שונים של לקוחות.
- התאמת סוג התקשורת ואופן נתינת השרות לסגנון הלקוח.
- ניהול כעסים והתמודדות עם מצבים "לא נעימים".
- סימולציות של מתן שירות – על פי סיטואציות אמיתיות מהשטח.
סדנאות מכירה למוקדים
סדנאות המכירה של Vmark מותאמות לעולם המוקדים ומתמקדות בכלים מעשיים לשיפור תהליך המכירה על כל שלביו.
הסדנאות עוסקות בבניית תפיסת המכירות של אנשי המכירות, חיזוק מיומנויות המכירה, בירור צרכים מוכוון מכירה, הצגה נכונה של המוצר בדגש על תועלות ללקוח, סגירת עסקה, טיפול בהתנגדויות ועוד.
מטרות הסדנה
- הגדלת אחוזי הסגירה והשבחת שיחות
- שיפור יכולת זיהוי צרכים ומצאית הזדמנויות בשיחה
- פיתוח תקשורת מכירתית כתובה ומדוברת
- הקניית כלים להעמקת המכירה
למכור נכון, מדויק ועם תוצאות
- מהי מכירה – הבנת המהות מאחורי המכירה.
- זיהוי מחסומים פנימיים שעוצרים אותנו בתהליכי המכירה ואיך ניתן לשנותם.
- בניית אסטרטגיה ושיטת מכירה אפקטיבית.
- טכניקות לשאילת שאלות מעוררות צורך.
- התאמת המסר ובניית הצעת ערך.
- התאמת סגנון המכירה לסגנון לקוח.
- זיהוי וטיפול בהתנגדויות לקוח.
- תרגול וניתוח סיטואציות אמיתיות מהשטח.