בעולם העבודה של היום פועלים זה לצד זה ארבעה דורות שונים:
כל אחד מהם הגיע לעולם העבודה עם מערכת ערכים, ציפיות והרגלים שונים לגמרי. תוצאה של תקופה אחרת, טכנולוגיה אחרת וחוויות חיים שונות.
 
															הבייבי בומרס גדלו על נאמנות לארגון, עבודה קשה ויציבות לאורך זמן. לעומתם, דור ה-X מעריך עצמאות, איזון בין קריירה לחיים ויכולת השפעה. דור ה-Y מבקש משמעות, למידה והתפתחות אישית ואילו דור ה-Z כבר נולד דיגיטלי והוא מחפש גמישות, קצב מהיר ומקום שמאפשר ביטוי אישי.
כשכל אלה נפגשים באותו חדר ישיבות כלל לא מפתיע שקיימים פערים. החל מהעדפות ניהול, שפה התקשורת, דרך השימוש בטכנולוגיה ואף בדרך בה מגדירים “מחויבות” או “שירות מצוין”.
המטרה אינה “ליישר קו”, אלא ליצור שיח של למידה הדדית. הקשבה לניסיון ולשיקול הדעת של הדור הוותיק ועם זאת, לאפשר לדור הצעיר להביא חדשנות, קצב וחשיבה רעננה.
כאשר מנהלים מצליחים להוביל את הצוות מתוך הבנה בין-דורית הם מייצרים סביבת עבודה שבה כל דור מרגיש מוערך, נשמע ורלוונטי. וכשזה קורה, מתרחשת למידה אמיתית, שיתוף פעולה, ותחושת שייכות שמגבירה ביצועים.
במקום לראות את הפערים כמכשול כדאי לראות בהם מקור ללמידה משותפת וצמיחה ארגונית.

הסדנה מיועדת לארגונים המעוניינים להבין לעומק את האתגרים וההזדמנויות הנובעים מניהול צוותים ועבודה עם לקוחות רב-דוריים. מה ההבדלים בין דור הבייביבומרס, ה-X, ה-Y וה-Z? מה מניע כל דור? היכרות עם השפה, הערכים והציפיות. כלים יישומיים לניהול רב-דורי ולתקשורת אפקטיבית.