המעבר לשירות דיגיטלי הוא מהלך נדרש עבור כל ארגון המעוניין להתפתח ולהעמיק את פעילותו העסקית. השירות הדיגיטלי מאפשר הזדמנויות עסקיות חדשות לצד חיסכון משמעותי בעלויות.
השירות הדיגיטלי מגדיל את אפשרויות התקשורת בין הארגון ללקוחותיו מעבר לשירות הטלפוני המסורתי באמצעות ערוצי תקשורת ופלטפורמות מרובות – Omni Channel – כמו צ'אטבוט, ווטסאפ, מייל, בינה מלאכותית (AI) ומערכות CRM המאפשרות אינטגרציה של כלל הערוצים הדיגיטליים למערכת מרכזית לניהול קשרי לקוחות.
ישנם ערוצים רבים של שירות דיגיטלי ולא כולם מתאימים לכל ארגון ולכל סוג שירות.
לפני שארגון מקבל החלטה האם לעבור לשירות דיגיטלי חלקי או מלא, מומלץ לבחון את הפרמטרים העיקריים הבאים:
הסדנה שלנו לא עוסקת רק בלימוד תיאורטי, אלא מספקת חוויה מעשית, מדויקת וממוקדת תוצאות. היא נבנתה במיוחד כדי לחזק את מיומנות הכתיבה של אנשי המכירות והשירות ולאפשר להם לנהל שיחה דיגיטלית שיווקית שמובילה לתוצאות.
בסדנה שלנו נעניק לצוות את היכולת לתרגם כוונה שירותית לשפה כתובה שמשדרת הקשבה, אחריות ומקצועיות. הדוגמאות יותאמו לסוגי הפניות שהצוות פוגש ביום-יום בשילוב תרגול פרקטי שמוביל לשינוי אמיתי כבר מהיום שאחרי.