טיוב נתונים

שימור לקוחות פעילים והעמקת נאמנות הלקוח הם מרכיבים מרכזיים בהצלחה מתמשכת של כל ארגון .

אינטראקציה חכמה עם לקוחות פעילים בתדירות הנכונה ובערוץ הנכון מעצימה את נאמנות הלקוח למותג ומגדילה משמעותית את הסיכוי שימשיך לצרוך את שירותי החברה.

טיוב נתונים מתמשך מאפשר לארגון לשמור על בסיס נתונים עדכני ולעמוד בקשר רציף עם לקוחותיו.

פעילות טיוב הנתונים של וימרק הינה בעלת ערך שיווקי, מייצרת לארגון בסיס נתונים עדכני, מצמצמת נטישה ומגדילה את נאמנות הלקוחות.

היתרונות של וימרק בתחום טיוב נתונים

מוקד טיוב הנתונים של וימרק יעזור לך לנהל טוב יותר את בסיס הנתונים של הארגון ויאפשר לך לשמור על קשר רציף עם לקוחותיך.

מוקד טיוב הנתונים של וימרק יקלוט קובץ המכיל רשומות ישנות ולא עדכניות, ויחזיר לך קובץ המכיל נתונים עדכניים בכל פרמטר אפשרי – כתובת, מספרי טלפון, כתובות מייל ועוד.

שיחות טיוב הנתונים במוקד וימרק מוקלטות וניתנות לשליפה בכל עת ולכן הסכמה של הלקוח בשיחת הטיוב לקבלת מסרים שיווקיים במייל עומדת בתנאים שמציב חוק הספאם.

 

שיחת טיוב נתונים של וימרק יכולה לשמש כמנוף שיווקי

בסיום שיחת הטיוב ניתן להעביר מסר שיווקי ולתעד את תגובת הלקוח. בצורה זו ניתן לחוש את תגובת הלקוחות לשירות או מוצר חדש או “לבשל” את הלקוח לקראת מהלך מכירה עתידי.

שיחת טיוב נתונים של וימרק יכולה לשמש כמנוף שירותי

בסיום שיחת הטיוב ניתן לברר האם ללקוח יש צורך שירותי כלשהו מהארגון ולהפנות אליו את הגורם המתאים. שירות אקטיבי מגדיל משמעותית את שביעות הרצון ונאמנות הלקוח ומצמצם את אחוזי הנטישה.

צור קשר