הקמת מוקד טלפוני היא משימה מאתגרת במיוחד בשל השילוב ההכרחי בין טכנולוגיה מורכבת וכוח אדם רב ולא תמיד יציב ומיומן.

וימרק מתמחה בהקמה מהיסוד של מוקדים טלפוניים מסוגים שונים בבית הלקוח ושיפור ביצועים של מוקדים קיימים.

הראייה של וימרק מתמקדת ביעדים העסקיים של הארגון ומשם נגזרת בניית האופרציה הרלוונטית, תוך התאמה מלאה של תהליכי העבודה והטכנולוגיה הנדרשת למבנה העלויות והיעדים הארגוניים.

טכנולוגיית מוקדים

וימרק מפתחת בעצמה מערכות טכנולוגיות מתקדמות המייעלות את עבודת המוקדים הטלפוניים, ביכולתנו גם לבצע אינטגרציה בין מערכות קיימות מסוגים שונים.
ההתממשקות בין מערכות המוקד , CRM, VOIP, CTI –  הקלטות, חייגן אוטומטי ועוד לבין מערכות חיצוניות המשלימות את פעילות המוקד כמו  , Email ,Web2lead SMS ועוד – מייעלת את עבודת המוקד ומגדילה משמעותית את תפוקת הנציגים.
וימרק מתמחה בהתאמת המערכות הטכנולוגיות הרלוונטיות לצרכים הייחודיים של כל מוקד לאחר תהליך איפיון סדור הלוקח בחשבון את מכלול צרכי המוקד.

בניית תכנית עבודה למוקד טלפוני

וימרק מתמחה בבניית תהליכי עבודה סדורים המייעלים את תפוקות המוקד ומייצרים תשתית ארוכת טווח לניהול המוקד.
תכנית העבודה נגזרת מיעדי החברה ומטרתה לאפשר למוקד להגיע ליעדים תוך מיקסום הרווחיות.
התכנית כוללת בניית שגרות ניהול, תהליכי בקרה, מבנה יעיל של עלויות שכר ותקורות, מודל תמרוץ חכם ודינאמי ועוד.

גיוס הכשרה ושימור עובדים במוקד

וימרק מתמחה בגיוס עובדים למוקדים טלפוניים באמצעות ערוצי פרסום חסכוניים  וממוקדים לקהל היעד.

וימרק תאפיין את הפרופיל האנושי המתאים למוקד ותפעיל את ערוצי הגיוס הרלוונטיים בהתאם.

וימרק מייצרת תהליכי הכשרה יעילים המייצרים מחויבות של העובד לארגון, מוטיבציה להצלחה והגדלת משך העבודה הממוצע לעובד במוקד.

צור קשר