"דנית היקרה!
ראשית אני רוצה להודות לך על הליווי המקצועי לאורך התקופה.
רמת הידע והמקצועיות שהפגנת לאורך התהליך בהחלט תרם לי ולצוות.
נעמת לי מאוד ובמיוחד בהנגשה של התכנים המקצועיים ובשינוי של העובדים בנושא תפיסת השירות.
אחוזות החוף יצאה לדרך חדשה בנושא השירות ולך יש חלק בכך!"
ברק כהן
מנהל שירות, אחוזות החוף
"תודה רבה לדנית ויונית על קורס מרתק ומעשיר. אני באופן אישי יכולה להגיד שלמדתי המון מעבר להווי היומיומי בעבודה השוטפת, המון טיפים גם לחיים עצמם וזה מבורך.
יונית – את פשוט מנטורית כפי שדנית הציגה אותך!!!
העברת את הקורס בצורה מקצועית, רגישה וסוחפת... אהבתי את השיתופים שלך ואת השיתופים של כולם בקבוצה."
לימור דגן
משרד ראש הממשלה
"תודה רבה דנית,
הסדנה הייתה מדהימה ועלתה מעל לכל הציפיות,
הצוות הועשר ונהנה מאוד.
תודה לך על ההקשבה, ההדרכה והליווי במהלך הדרך."
חן הרשקו
Changebox
"לינור מקסימה והצליחה למגנט את כולן למשך 3 שעות...
כולן נהנו מאוד ופרגנו ללינור על האנרגיות והאופן בו העבירה את הסדנה. התוכן עצמו היה מועיל ומלמד. תודה"
דניאל לייפמן
מנהלת משאבי אנוש, שמירה וביטחון
"הבנקאים בסניפים עוברים באופן שוטף אימון מכירות אחד על אחד על ידי צוות המאמנות של וימרק. שיטת האימון של וימרק מעצימה את העובדים ומביאה לשיפור מתמיד במיומנויות מכירה פרונטאלית וטלפונית. מנהלי הסניפים מבקשים שוב ושוב לקבל עוד אימונים של וימרק - זה הסימן הטוב ביותר להצלחת התהליך..."
שרית דור
מנהלת שיווק, הבנק הבינלאומי
"דנית היקרה, גם ממרום גילי וגם לאחר 12 שנות עבודה במוקד, השכלת להאיר את עינינו בכלל ואת שלי בפרט בנקודות חשובות. נראה שכאשר אתה נמצא בעשייה היום יומית ואתה חושב ובטח בעצמך שאתה מנהל את המוקד הטוב ביותר ואז.... הצלחת להאיר בחוכמה ובמקצועיות את עינינו בנקודות תורפה שהושרשו אצלנו במערכת. לקחנו ברצינות את הכלים שנתת לנו והתחלנו להשריש אותם במוקד ואכן הדבר כבר בא לידי ביטוי. השארת אצלנו טעם לעוד מנה גדושה ועוד כלים לשיפור רמת השירות!"
אריה אוחיון
מנהל המוקד העירוני אשקלון
"במסגרת תהליכי הכשרה והטמעת שגרות עבודה מכירתיות בבנק, עברו עובדי הסניפים אימון מכירתי אישי ע"י מאמנת של וימרק בעלת ידע רב ויחסי אנוש מעולים.
התהליך כלל תצפית והאזנה לאינטראקציות עם לקוח, מישוב ומתן כלים מכירתיים בהתאם לאופיו, כישוריו ויכולותיו של כל בנקאי.
התהליך היה מוצלח מאוד והביא לשיפור המצופה ואף מעבר לכך…"
ענבר אלוני
ס. מנהל מחלקת שיווק ומכירות, בנק מסד
"תודה לחברים מ-vmark על שיתוף פעולה פורה בקורס פיתוח מנהלים.
התקופה המאתגרת דרשה מאיתנו לאורך כל הקורס להיות עם אצבע על הדופק, לשנות תכנים, מיקומים, קפסולות וכו
ואתם לאורך כל הדרך הייתם קשובים גמישים ובעיקר יצירתיים.
תודה רבה ליונית המנחה האלופה שידעה לייצר חיבור בין התאוריה לפרטיקה, אין כמוה!
מקווה להמשכי פעולה מוצלחים לפחות כמו קורס זה..."
דרור פרץ
מנהל משאבי אנוש, שחל טלרפואה
"תודה רבה לכולם, הקורס היה ממש מעשיר.
לקחתי כבר כמה דברים איתי. תודה רבה על הכל"
אחיקם נעים
משרד ראש הממשלה
"תודה רבה ליונית ודנית על היחס החם והאישי. בהחלט היה קורס מעשיר והועבר בצורה מקצועית. אין עליכן"
מזי בן דוד
תבל מטרו
"קורס מקצועי, עינייני ובעיקר מעשיר.
תודה לדנית ויונית על המקצועיות והזמינות.
אין ספק שזו הייתה חוויה ולגמרי מעצימה."
חיה יחזקאל
מנהלת משמרת במוקד וולסטריט
"ממליץ בחום על קורס ניהול מוקדים בVmark
חוויה עשירה בידע וכלים לניהול. דנית ויונית תודה ענקית."
שלומי לוי
מנהל מוקד תמיכה, ויצ"ו
''אולגה הוסיפה לעובדים כלים משמעותיים, הרחיבה את נקודת מבטם על הלקוח ושיפרה להם את יכולת השירות והמכירה מול הלקוחות.
אציין שאולגה השתלבה בחינניות בין העובדים בסניף ותהליך הלמידה והחניכה היה ידידותי לעובדים ולא "מאיים" והשתלב להם תוך כדי העבודה.
הסיכום שהעבירה (גם בשיחות הסיכום שערכנו בסניף) פוגע במדויק בחוזקות ובחולשות של כל עובד ומכוון לשיפור וייעול...שמח שעשינו את המהלך"
אריאל טיימנס
מנהל סניף אריאל, הבנק הבינלאומי אוצר החייל
"רוצה להמליץ בחום רב על קורס שנותן הרבה יותר מכלי ניהול מוקד.
הקורס מכיל הרבה מעבר לכלי ניהול רגילים שאנו פוגשים ביום יום ונותן לנו כמנהלים להסתכל על החיים בצורה שונה.
הכלים שיצאתי איתם מהקורס הם כלים שאקח איתי לא רק לעבודה אלא לחיי הפרטיים להתמודדות עם בעיות כאלה ואחרות שאולי אפילו לא שמתי לב אליהם לפני.
רוצה לציין כי המנחות דנית ויונית מעבירות את התכנים בצורה מעניינת , משתפת ומכילה.
מרינה סלוצקי
מנהלת מוקד שירות בחברת מאר מרכזים לאיבחון רפואי בע"מ
"דנית ויונית המקסימות!
תודה על קורס מושקע, מלמד, מהנה ומשמעותי.
ממפגש למפגש נהנתי ונקשרתי יותר- כבר מתגעגעת!
כמובן שממליצה בחום!!!"
מאל לוי קרסקס
מנהלת מוקד שירות בחברת Storenext
"צוות יועצי הלימודים של להב עבר סדנת מכירות של 2 מפגשים בוימרק שהתמקדה במיומנויות מכירה טלפונית.
הסדנה העניקה לצוות היועצים כלים מעשיים וטכניקות מכירה יעילות ותרמה רבות לשיפור התוצאות.
ברצוני להודות למאמנת המכירות דנית שהעבירה
סדנה מוצלחת שהותאמה במיוחד לשיחת המכירה המורכבת והייחודית של להב..."
ענת בלושטיין
סמנכ"ל פיתוח עסקי, להב פיתוח מנהלים, אוניברסיטת ת"א
דנית היקרה,
שמחתי מאוד להכיר, את מקצוענית, העברת לנו את המידע בפשטות ובישירות.
דייקת אותנו במספר לא מבוטל של תהליכים והשארת בנו חותם.
תודה על ליווי מדהים ומקצועי!
אושרה צרויה ימין
מנהלת אגף קשרי קהילה, עיריית אשקלון
דנית שלום,
אני רוצה מאד להודות לאולגה,
התרשמנו מאד מהעבודה המקצועית שלה ומהגישה עמה היא מגיעה ומתאימה
עצמה לכל עובד ועובד עפ"י מאפייניו. נהנינו מאד מנוכחותה הנעימה והמקרבת
ושמחתי לתת לעובדים "מתנה" בדמות אימון אתה כשאצל חלקם הצוות הניהולי
ואני כבר מזהים רצון לשינוי והתכווננות אחרת.
חגית שוורץ-צדוק
מנהלת סניף הכרמל, הבינלאומי
דנית היקרה,
תודה על סדנה כייפית שהועברה בצורה הכי נעימה ומלאה בתוכן.
טליה שריקי
טלי טורס
רציתי לומר תודה על הליווי. עדה היתה מאוד מקצועית, קשובה, מאירה ומשמעותית. מקווה שנדע ליישם את מסקנותיה למקסימום.
בטי קדם
מנהלת סניף אשדוד סיטי, הבינלאומי