המלצות

"במסגרת תהליכי הכשרה והטמעת שגרות עבודה מכירתיות בבנק, עברו עובדי הסניפים אימון מכירתי אישי ע"י מאמנת של וימרק בעלת ידע רב ויחסי אנוש מעולים. התהליך כלל תצפית והאזנה לאינטראקציות עם לקוח, מישוב ומתן כלים מכירתיים בהתאם לאופיו, כישוריו ויכולותיו של כל בנקאי. התהליך היה מוצלח מאוד והביא לשיפור המצופה ואף מעבר לכך…"

ענבר אלוני

ס. מנהל מחלקת שיווק ומכירות , בנק מסד

"הבנקאים בסניפים עוברים באופן שוטף אימון מכירות אחד על אחד על ידי צוות המאמנות של וימרק.
שיטת האימון של וימרק מעצימה את העובדים ומביאה לשיפור מתמיד במיומנויות מכירה פרונטאלית וטלפונית.
מנהלי הסניפים מבקשים שוב ושוב לקבל עוד אימונים של וימרק - זה הסימן הטוב ביותר להצלחת התהליך..."

שרית דור

מנהלת שיווק, הבנק הבינלאומי

"צוות יועצי הלימודים של להב עבר סדנת מכירות של 2 מפגשים בוימרק שהתמקדה במיומנויות מכירה טלפונית. הסדנה העניקה לצוות היועצים כלים מעשיים וטכניקות מכירה יעילות ותרמה רבות לשיפור התוצאות. ברצוני להודות למאמנת המכירות דנית שהעבירה סדנה מוצלחת שהותאמה במיוחד לשיחת המכירה המורכבת והייחודית של להב..."

ענת בלושטיין

סמנכ”ל פיתוח עסקי, להב פיתוח מנהלים, אוניברסיטת ת”א

ממליץ בחום על קורס ניהול מוקדים בVmark חוויה עשירה בידע וכלים לניהול. דנית ויונית תודה ענקית

שלומי לוי

מנהל מוקד תמיכה, ויצ”ו

"קורס מקצועי, עינייני ובעיקר מעשיר. תודה לדנית ויונית על המקצועיות והזמינות. אין ספק שזו הייתה חוויה ולגמרי מעצימה."

חיה יחזקאל

מנהלת משמרת במוקד וולסטריט

"דנית ויונית המקסימות! תודה על קורס מושקע, מלמד, מהנה ומשמעותי. ממפגש למפגש נהנתי ונקשרתי יותר- כבר מתגעגעת! כמובן שממליצה בחום!!!"

מאל לוי קרסקס

מנהלת מוקד שירות בחברת Storenext