סדנת שירות לקוחות

רוצה לשדרג את רמת השירות בארגון שלך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מגוון סדנאות, קורסים והדרכות פנים ארגוניות המותאמות לצרכי הארגון ולעולם התוכן שלו:

קורס שירות

קורס מעשי המכשיר את נותני שירות לייצר שביעות רצון לקוח בהתאם לצרכי הארגון. הקורס יעסוק בין היתר במיומנויות שונות כגון: התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח, הובלת שיחת שירות, טיפול בהתנגדויות שירות, שימור לקוח, הוצאת לידים, שירות מוכר, ועוד.

סדנת שירות מוכר

בכל מקום בו יש אינטראקציה בין אנשים מתבצעת מכירה בין אם באופן מודע או לא. אירגונים רבים זיהו את הפוטנציאל במפגש בין איש השירות ללקוח למינוף המכירות שלהם והפכו את השירות שלהם לשירות מוכר. הדרכת שירות לקוחות תצמצם את הפער התפיסתי בין שירות ומכירה בקרב נותני השירות ולאמן אותם להפוך שיחת שירות לשיחה עם פוטנציאל מכירתי.

סדנת שירות לקוחות

 

הסדנה תעסוק בפיתוח מיומנויות השירות של נותני השירות באמצעות מתן ידע וכלים מקצועיים ליישום בפועל. במסגרת הסדנה נעסוק בתפיסות שירות, בדרכים למתן שירות איכותי, טיפול בהתנגדויות לקוח ועוד. הסדנה משלבת ידע פרונטאלי, דיון ותרגול באמצעות סימולציות, תוך מתן דגש על טקטיקות וכלים מעשיים ובשיתוף מלא של משתתפי הסדנה. 

סדנת שימור לקוחות

 

בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה, גוברת החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון.
הסדנא תעסוק בחווית הלקוח, דרכים ליצירת נאמנות לקוח, מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.

חייגו אלינו או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם