דילוג לתוכן

מטוב מאוד למצוין - סדנאות לשיפור שירות הלקוחות

רוצים לבדוק איזו סדנת שירות מתאימה לארגון שלכם? נשמח לשיחת

רוצה לשדרג את רמת השירות בארגון ?

רוצים שהשיח עם הלקוחות יהיה יותר מקדם ואפקטיבי?

  • אין אחידות בשירות?
  • לקוחות מתלוננים למרות נהלים ברורים?
  • קושי בהתמודדות עם לקוחות כועסים?
  • פער בין ערכי הארגון לשירות בפועל?
  • חווים ירידה באיכות השירות? 
  • תקשורת לקויה?
 
 סדנאות השירות של Vmark מתמקדות בביסוס ופיתוח תודעת השירות בקרב נותני השירות ומתן מענה לכאבים ולצרכים של הארגון:
  • הקניית מיומנויות של מתן שירות איכותי ואפקטיבי
  • היכרות עם תפיסות שירות שונות באמצעות דוגמאות וסימולציות
  • בניית שפה שירותית אחידה שמותאמת לארגון
  • חיזוק מיומנויות תקשורת בין-אישית
  • התמודדות מקצועית עם לקוחות כועסים
  • כלים פרקטיים לוויסות רגשי ושמירה על מקצועיות
  • העלאת רמת המחוייבות והמעורבות של אנשי השירות
  • הפחתת תלונות ושיפור חוויית הלקוח לאורך זמן

מה מייחד את הסדנאות שלנו?

  • סדנאות חווייתיות ויישומיות
  • תרגול מצבים מהיום יום של הארגון
  • התאמה לקהלים שונים: שירות פרונטלי, מוקדים, דיגיטלי ומנהלים

מגוון סדנאות, קורסים והדרכות פנים ארגוניות לשיפור שירות הלקוחות

תקשורת כתובה אפקטיבית עם לקוחות דורשת סט כישורים ויכולת מקצועית המאזנת בין תקשורת שירותית ואמפטיה, בהירות ותמציתיות וייצוגיות. במהלך הסדנה נעניק לצוות כלים ועקרונות לתרגם כוונה שירותית לשפה כתובה.  

 

הסדנה תעסוק בפיתוח מיומנויות השירות של נותני השירות באמצעות מתן ידע וכלים מקצועיים ליישום בפועל. במסגרת הסדנה נעסוק בתפיסות שירות, בדרכים למתן שירות איכותי, טיפול בהתנגדויות לקוח ועוד. הסדנה משלבת ידע פרונטאלי, דיון ותרגול באמצעות סימולציות, תוך מתן דגש על טקטיקות וכלים מעשיים ובשיתוף מלא של משתתפי הסדנה. 

הסדנאות שלנו מיועדות במיוחד לצוותים שנמצאים בחזית הארגון — מוקדים, נציגי שירות ותמיכה. הן מעניקות כלים יישומיים לשדרוג חוויית הלקוח ולהתמודדות עם אתגרים מורכבים מהיום־יום.
ההדרכות משלבות ידע מקצועי, דיונים פתוחים, סימולציות מהשטח והנחיה מעשית וחווייתית — שמובילה לשינוי אמיתי בתפקוד ובתוצאות.

קורס לפיתוח תודעת שירות

קורס מעשי המכשיר את נותני שירות לייצר שביעות רצון לקוח בהתאם לצרכי הארגון. הקורס יעסוק בין היתר במיומנויות שונות כגון: התמודדות עם מצבי לחץ וריבוי משימות, התמודדות מנטלית עם תלונות לקוח, הובלת שיחת שירות, טיפול בהתנגדויות שירות, שימור לקוח, הוצאת לידים, שירות מוכר, ועוד.

סדנת שירות מוכר

בכל מקום בו יש אינטראקציה בין אנשים מתבצעת מכירה בין אם באופן מודע או לא. אירגונים רבים זיהו את הפוטנציאל במפגש בין איש השירות ללקוח למינוף המכירות שלהם והפכו את השירות שלהם לשירות מוכר. הדרכת שירות לקוחות תצמצם את הפער התפיסתי בין שירות ומכירה בקרב נותני השירות ולאמן אותם להפוך שיחת שירות לשיחה עם פוטנציאל מכירתי.

סדנת שימור לקוחות

 

בזמנים בהם התחרות גוברת והשונות בין המתחרים קטנה, גוברת החשיבות בשימור לקוחות קיימים בארגון.
הסדנא תעסוק בחווית הלקוח, דרכים ליצירת נאמנות לקוח, מעבר משירות מגיב לשירות יוזם תוך שימוש בשיטות מכירה אלגנטיות, הפיכת הלקוח לשותף ועוד.

חייגו אלינו או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם

Call Now Button